10 Маркетинг трендови кои ги издвојуваме во 2021
Блог - May 17, 2021
Мораме да признаеме дека се повеќе ни недостасуваат дополнителни часови во секојдневието за да ги завршиме сите обврски. Работните навики ни се менуваат од ден на ден, како би можеле да фатиме тек со сите нови предизвици кои ни ги носат новите, а веќе достапни технологии.
Кога зборуваме за Маркетинг, можеме да издвоиме неколку трендови што се наметнаа суптилно оваа година, достапни за сите, иако само пред некое време ни изгледаа недостижни.
- Вештачка интелигенција (AI)
Доминацијата на вештачката интелигенција (AI) е веќе тренд број еден, иако ни се чинеше многу недостижна само пред 5 години. Веќе се превземаат многу едноставни работи позиции од страна на AI и за брзо се очекува да биде во центарот на глобалниот бизнис и индустрија, да биде движечка сила во области како што се основна комуникација, препораки за производи, трансакции со електронска трговија и слично.
Како пример можеме да ги наведеме „Мајкрософт“ и „Убер“ кои користат роботи „Најтскоп К5“ за „патролирање на паркинзи и големи надворешни простори за да предвидат и спречат криминал. Роботите можат да читаат регистарски таблички, да пријавуваат сомнителна активност и да собираат податоци за да ги пријават своите сопственици “. Овие роботи слични на R2-D2 можете да ги изнајмите за 7 долари на час во САД – што е поевтино од платата на чуварот на човекот.
- Програмско рекламирање
Програмското рекламирање подразбира користење на AI за автоматизирање на купување реклами со цел да да се насочите кон поспецифична публика. Оваа автоматизација е многу поефикасна и побрза, што значи поголеми конверзии и пониски трошоци за стекнување клиенти.
- Чат-ботови
Чат-ботовите се и ќе продолжат да бидат важен дел од дигиталниот маркетинг во иднина. Оваа технологија заснована на AI користи инстант пораки за разговор во реално време, и тоа 24/7 со вашите клиенти или посетители на страници.
Чат-ботовите даваат одговори навремено, прецизно потсетуваат на целата ваша историја на купување и никогаш не губат трпеливост. Овие виртуелни асистенти нудат извонредна услуга за клиентите исполнувајќи ги очекувањата на клиентите и автоматизирање на повторувачките задачи – што значи дека можете да се фокусирате на поважна работа.
- Персонализација
Доколку сакате да бидете пред останатите, во 2021 година, треба да го персонализирате вашиот маркетинг – а тоа значи персонализирана содржина, производи, е-пошта и многу повеќе.
Неколку компании во светот веќе успешно ја водат оваа стратегија, како на пример EasyJet со својата кампања за е-пошта водена од податоци од историјата на патувања на клиентите со авиокомпанијата за да изгради персонализирани приказни, кои потоа сугерираат каде би сакале да патуваат следно. Испратени се околу 12,5 милиони уникатни е-пошта, кои постигнаа 25% поголема стапка на кликнување од неперсонализираните е-пошта.
Cadbury’s создаде персонализирана видео кампања што одговара на вкусот на млекото со корисниците врз основа на податоците од нивниот профил на Фејсбук, вклучувајќи ги возраста, интересот и локацијата. Кампањата генерираше 65% стапка на кликнување и 33,6% стапка на конверзија, докажувајќи дека личниот допир работи.
Популарниот Starbucks користи гејмифицирана апликација за мобилна телефонија што се базира на податоци како историја на набавки и локација за да се добие што е можно личен профил на потрошувачите. Им овозможува на клиентите да ги прилагодат своите пијалоци и охрабрува понатамошно користење со својот систем на награди – што вртоглаво ги зголеми нивните приходи на 2,56 милијарди долари.
- Видео маркетинг
Видео маркетингот е еден, еден од поважните трендови денес и веројатно во следните 5-10 години. Овие бројки ја покажуваат важноста на вклучување на видеото во вашата стратегија за дигитален маркетинг во 2021 година:
70% од потрошувачите велат дека го споделиле видеото на брендот
72% од деловните субјекти велат дека видеото ја подобрило нивната стапка на конверзија
52% од потрошувачите велат дека гледањето видеа со производи ги прави посигурни во одлуките за купување преку Интернет
65% од директорите ја посетуваат веб-страницата на пазарот и 39% го повикуваат продавачот по прегледување на видеото.
- Инфлуенсер маркетинг
Инфлуенсер маркетинг кој е популарен тип на маркетинг глобално кој се фокусира на користење клучни лидери – личности кои ја пренесуваат вашата порака до корисниците. Инфлуенсерите можат да бидат познати личности, но почесто тоа се личности на Инстаграм или Јутјуб со огромен број на следбеници кои можат да помогнат да се сподели информацијата за вашиот бизнис или производ преку нивните социјални канали.
Инфлуенсер маркетингот е генерално поавтентичен од корпоративното рекламирање:
63% од потрошувачите им веруваат на мислењата на влијателите за производите многу повеќе од она што брендовите го кажуваат за себе
58% од луѓето купиле нов производ во изминатите шест месеци поради препорака на инфлуенсер
Но, во овој случај мора да се напомене дека Инфлуенсер маркетингот исто така ќе биде под влијание на AI. Ai полесно и побрзо го прави процесот на наоѓање на вистинските инфлуенсери за партнерство. Помага да се идентификуваат оние со подобар ангажман, помалку лажни следбеници и поголема шанса за успешност во продажбата.
- Визуелно пребарување
Визуелното пребарување може да го помести корисничкото искуство на целосно ново ниво: Луѓето можат да прикачуваат слика за да извршат пребарување и да добијат поконкретни резултати.
- Story на социјалните медиуми
Последниве месеци сведочиме на концептот „My story“, која прв ја презентираше Snapchat, потоа беа претставени Story опциите на Инстаграм и Фејсбук, а потоа Јутјуб го претстави својот формат на story: Макари.
Со користење на оваа опција, компаниите ги препознаа придобивките – зголемена свесност за брендот, постојан ангажман со секојдневно зголемување следбеници, поголема економичност и зголемен сообраќај кон нивните веб-страници, како и зголемена можност да се допре до помладата публика.
- Content Маркетингот продолжува да доминира
Во ноември 2019 година, Гугл претстави неколку големи ажурирања на алгоритмот за пребарување. Ажурирањата го вклучија новиот систем BERT, кој е дизајниран да му помогне на Google во напорите да го разбере природниот јазик што луѓето го користат во нивните пребарувања.
Советот од Johnон Мулер на Гугл е дека „наместо да ги бркаме најновите трендови за оптимизација, поважно е да се осигура дека страницата има брзина, корисни врски и добро напишана содржина“.
Всушност, маркетингот на содржината е толку важен што 88% од продавачите на содржини B2B се согласуваат дека создавањето содржина ја тера нивната публика да ја гледа нивната организација како веродостоен и доверлив ресурс.
- Omnichannel маркетинг
Omnichannel беше еден од главните зборови во 2020 година. Иако стратегијата е зрела и повеќе релевантна во 2021 година.
Omnichannel маркетинг е процес на маркетинг низ повеќе платформи (како што се социјални медиуми, апликации, е-пошта и блог) за да можете да се поврзете со потенцијалните клиенти со повеќе интеракција.
Како последен трик кој секогаш треба да го имате во предвид, а кој е стар повеќе од 100 години е Брендирањето!
Нема човек на планетава земја на било која возраст, кој кога ќе го прашате дали ја знае Coca Cola, а што ќе ви каже не 😊
Живееме во време кога потрошувачите се разгалени по избор, за да ја заработите нивната доверба, мора да воспоставите солиден бренд кој со помош на сите горенаведени трикови во рекламирање, ќе го постигнете ефектот на глобална препознатливост.
Вашата имагинација, следењето на дигиталните трендови и достапноста до информации, сега повеќе од било кога, ќе ви помогне многу побргу да го развите бизнисот. Леснотијата на пласирањето на производите на глобално ниво Ви го овозможуваат социјалните мрежи и достапноста од секој агол до нив!