• Блог - Mar 18, 2020

    КОРОНА АЛАРМ – будење на личната и колективна одговорност

    Падна и последниот corona-free бастион во Европа. Црна Гора е “најозборувана”земја во регионов и пошироко деновиве, најчесто со прашањето – а како им успева? Црна Го...

  • Блог - Mar 17, 2020

    Печалба за време на Корона. Дневник од Сараево, бр.2 и принудната одјава

    Втората недела од мојата посета на Сараевската канцеларија ја поминав во знак на Корона вирусот, впрочем како и сите ние на оваа планета.  Затоа, ова мое јавување ќе биде посвет...

  • Блог - Mar 16, 2020

    Сакате ли пижами? Комуникација за време на Корона by Represent

    Во моментов сега, а и во периодот кој следи, секоја компанија се соочува и ќе се соочи со големи предизвици. Земајќи ја во предвид оваа ситуација која никому не е добредојдена, ...

  • Блог - Mar 13, 2020

    4 работи што ја прават секоја канцеларија посебна: Дневник од Сараево, бр.1

    Веќе шест години ја координирам и надгледувам работата на нашите регионални канцеларии, пред се’ во Босна и Херцеговина и Македонија, но досега не сум поминала подолг пери...

  • Вести - Feb 06, 2020

    Што научивме од Dolly Parton предизвикот?

    Dolly Parton Предизвикот е еден од последните предизвици кој брзо се рашири на интернет. Луѓето ширум светот масовно споделуваа колажни фотографии во форма на профилни фотографи...

  • Вести - Feb 03, 2020

    Twiter ги избриша сите лажни акаунти: Влијателните изгубија илјадници следбеници

    Твитер сериозно се „зафати“ со бришење на неактивни и лажни акаунти, со денови “feed-овите” на корисниците се преплавени со твитови прашувајќи „каде исчезнаа моите с...

  • Блог - Feb 02, 2020

    Како да изградиме свесност за нашиот бренд онлајн?

    Не ни требаат скапи телевизиски реклами или билборди за да изградиме свесност за нашиот бренд. Секако, многу луѓе би ја виделе рекламата за нашата компанија на некое забавно шоу...

  • Вести - Dec 06, 2019

    5те најголеми заблуди во маркетингот

    Постојат неколку мултидисциплинарни полиња како што е маркетингот, а со оглед на релативно „новата“ наука, не е изненадувачки што има толку многу интерпретации, дури и предрасуд...

  • Вести - Nov 29, 2019

    Facebook одамна ги препознава лицата на корисниците, а никој не се прашува зошто

    Facebook  повторно е на удар, овој пат поради веста дека тестираат апликација за препознавање лице на вработените. Она што може да ги возбуди корисниците е фактот дека апликациј...

  • Бидете во тек!