Ако сакате висока мода и знаете да препознаете квалитет
Вовед
The Spot е бренд кој ги претставува производите на други брендови како Adidas, Nike, Armani, Timberland итн.
Задача
Наша задача беше да го позиционираме во луксузните продавници во кои младите купуваат модерна облека. Ова бараше развој на карактеристичен и урбан стил кој лесно може да се комуницира на социјалните медиуми. Дополнителен предизвик беше усогласувањето на овој нов стил со индивидуалните брендови што ги претставува The Spot.
Решение
Ги користевме следниве формати: модни колумни, stop motion видеа и GIF-ови.
Во модните колумни, акцентот беше ставен на внимателниот избор на комбинации на облекување, особено на концептот на секоја колумна (“приказни во приказната”) и соодветните локации. Одбравме инфлуенсери кои беа идеални за таргет групите до кои сакавме да стигнеме.
Stop motion video материјалите беа снимени на ист принцип, со помош на инфленсер маркетинг. Оваа соработка со младите актери и манекени привлече голем број на engaged корисници на социјалните мрежи.
GIF-форматite и 360 анимации беа користени за да се покрие аспектот на продажбата на брендови на креативен начин и со подинамичен пристап.
Резултати
Стапката на ангажираност се зголеми за
15
%
Бројот на следбеници на Инстаграм се зголеми за
200
%
Digital marketing
Со комбинирање на формати и разни дигитални механизми, стапката на ангажирање скокна на 20% годишно на Facebook и Instagram.
Ајде да работиме заедно
Секогаш имаме добра приказна да раскажеме, а следната може да биде Ваша.