Дневникот на една учесничка на Content Academy no.1
Блог - Oct 04, 2019
Колешката од Сараево ги пренесува своите впечатоци од Content Академијата во Сараево, која оваа сабота на 5ти Октомври започнува и во Белград. Ја пренесуваме во целост:
„Неколку години наназад кога некој ќе ми кажеше за„ Content Marketing “или генерално „ content“ наместо „содржина“, тоа немаше да помине без превртување на очите. Ми се чинеше тоа како погодување и користење на термини што никогаш не ми се допаѓале и што би се рекло народски, измислување на топла вода. Да, секогаш постоеше содржина и секогаш содржината го продаваше производот. Дури и за рекламирање ви е потребна содржина, не е ова новина и не треба да правиме од ова наука. Така мислев јас.
Ако се вратиме на „Содржината е крал“ што Бил Гејтс ја кажа пред повеќе од две децении, сигурна сум дека има многу повеќе смисла, и има логика, човекот е милијардер, претпоставувам дека знае. Сега се срамам да го кажам тоа без псевдонимите, затоа што секогаш се смеев на оние „паметни“ што го цитираат.
Но, учиме на грешките нели? А јас својата решив да ја исправам со Content Академијата.
Cheesy, беше љубов на прв поглед, не би ги издвојувала поединечно, рака на срце, сите беа фантастични. Јас секогаш ја имам таа мала доза на трема пред првиот час. Каков ќе биде тимот, дали ќе бидам единствената што незнам нешто, дали некој ќе ме праша нешто што не знам, дали ќе се изолирам и така следат еден куп мисли се додека не каже Бора Милјановиќ на првото предавање – Ајде да видиме како изгледа нашиот тим. И тука заврши тремата, нема потреба повеќе да размислувате отколку да зборувате за тоа кои сте и што сте, ice breaker. И тогаш следува новата лавина на информации и феноменална атмосфера.
Бора ни ги кажа своите впечатоци од тридневната конференција за маркетинг на содржина во 2019 година во Кливленд. На запад, темата „Што е следно за социјалните мрежи“ е веќе во фокусот, а ние сепак мора да ги убедиме клиентите дека ако не се на социјалните мрежи, тие се, скоро никаде, да не бидат премногу критични … На запад, беспилотните летала носат испорака и ние сепак секогаш чекаме во ред да си ги платиме сметките, наместо тоа да го направиме онлајн …
Се чини, колку и да се обидуваме да ги задржиме трендовите, исто така треба да бидеме свесни каде живееме и колку реално е да се спроведат тие трендови во земјите од регионот. Информацијата за „запрашај се“ беше кога видовме колку млади всушност преземаат содржина преку мобилни телефони и колку преку компјутери или на пр. колку луѓе всушност кликнете и обрнуваат внимание на скапо платените банери на порталите. Хмм … Дефинирање на вашата целна публика е клучот за добра стратегија. Бора, еве, запомнив 🙂
Одлично е што учесниците на академијата се од различни индустрии, а и генерациски сме оддалечени скоро две децении, така што имаме судир на застапници за „онаа старата школа и новите трендови“. Сепак, може ли тоа да се направи без едни со други? Може ли класичен ПР без нови технологии и дали можат новите технологии без класичен ПР? Хмм, нераскинлива врска.
Е полсе паузата за ручек, кога притисокот ви е паднат, тешко е да се следат дури и најинтересните содржини, но клучот за да останеме внимателни со ниска доза на кофеин, е Ана Бранковиќ со феноменалните видео примери од пракса. Лелеееее зад 30 секунди видео, квалитетно видео, стојат десетици луѓе кои ја создаваат таа содржина.
Како да се креира содржина за кампањата, како стратешки да се испланира, какви канали на комуникација за која целна група треба да се изберат, кој е најдобриот тајминг и уште половина час работа во групи после … нема да кажам дека „станавме експерти“, но сигурно станавме свесни за важноста на оваа содржина.
Бил Гејтс беше во право, содржината е крал! И, имаме уште 5 недели пред нас да станеме кралеви и кралици на содржина.
Stay tuned…”